Bij Garage De Groote gaan we prat op een persoonlijke aanpak.

Het merendeel van onze klanten zijn mensen die al jaren met hun auto’s bij ons in de garage komen. Op die manier is er een service ontstaan die erg veel belang hecht aan een joviaal contact en enthousiasme naar de (huidige en nieuwe) klant toe.

Ons 6-koppig, geëngageerd team past dit toe door middel gebruik te maken van verschillende werkwijzen:

  • Vaak zijn mensen niet vertrouwd met de specifieke termen die bij automechanica komen kijken. We zorgen er om die reden voor dat alles duidelijk en helder wordt gecommuniceerd, indien mogelijk zelfs met fotomateriaal en een kijkje in de auto zelf.
  • We informeren de klant zo goed mogelijk over de gestelde diagnose en de eventuele kosten die gemaakt moeten worden. Hierdoor bereiken we een akkoord met de klant alvorens de herstellingen/vervangingen uitgevoerd worden.
  • De klant kan op elk moment van de dag bellen hoe het gesteld is met zijn/haar auto. Aan de receptie is men goed op de hoogte over de staat van de verschillende auto’s die behandeld worden.
  • In de garage wordt er gewerkt volgens een gestandaardiseerde methodiek, waardoor ieder teamlid dezelfde gedetailleerde kennis aan de dag legt en de klant duidelijk geïnformeerd kan worden.

Indien u graag van onze persoonlijke aanpak en correcte werkwijze wil genieten, kan u altijd een afspraak maken en/of informatie inwinnen via onze contactpagina.